دهکده ی عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





خاطرات کودکیم

خاطرت کودکیم را ورق میزنم

ویک به یک عکسها را با نگاهم می نوشم

عکس های دوران کودکیم طعم خوبی دارند...!!!



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت10:30---8 اسفند 1392
سلام امید جان وب عالی داری .چرا با تبادل موافق نباشم؟ لطفا منو با اسم ( بازار کلمات زیبا)لینک کن و بعد امر کن تا من هم لینکت کنم

موفق باشی

یا حق
پاسخ:خيلي ممنون نظر لطفتونه من لينكتون كردم


mamali
ساعت10:51---23 دی 1392
koodaki zibast chon tarze tafakor motefavete . ey kash hamishe tuye bachegimun mimundim .
پاسخ:Are ey kash ‎


samira
ساعت10:25---16 دی 1392
دلتنگ کودکی ام یادش بخیر

قهر میکردیم تا قیامت و لحظه ای بعد قیامت میشد

به قول حسین پناهی کودکی ام را دوست داشتم

روزهایی که به جای دلم سر زانو هایم زخمی بود
پاسخ:Are vaghean mamnon kheili ghashang bud


seyedali2001
ساعت17:39---15 دی 1392
کاش الانم گرگی وجود داشت،کاش....

آپ کردم دوست داری دوباره سر بزن
پاسخ:مرسي سيد اره واقعا اي كاش اين اي كاش ها به واقعيت مي بيوست ممنون كه اومدي جشم ميام منم هر روز up ‎ميكنم دوست داشتي بيا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط OMID در 4:15 بعد از ظهر | |



كد موسيقي براي وبلاگ